المنتتدى الرسمى لاتحاد طلبة حلوان
طرق الغلاسه على البنت:-( ادخل يا ادم اعرف)  261527172
طرق الغلاسه على البنت:-( ادخل يا ادم اعرف)  261527172
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولدخول الاعضاء
Cool Dark Blue
    Pointer Glitter
ممنوع النسخ سجل اولا ثم انسخ ما تريد

طرق الغلاسه على البنت:-( ادخل يا ادم اعرف)

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
The Hero
---(مشرف القسم العام )---
شعلة المنتدى

طرق الغلاسه على البنت:-( ادخل يا ادم اعرف)  Empty
مُساهمةموضوع: طرق الغلاسه على البنت:-( ادخل يا ادم اعرف)    طرق الغلاسه على البنت:-( ادخل يا ادم اعرف)  I_icon_minitimeالأحد فبراير 06, 2011 6:17 pm

يا جماعة دي مبادئ علم الرخامة .... طبعا في ناس عندهم الحكاية دي بالفطرة ... و في ناس بيحبوا يتعلموا ...

طرق الغلاسه على البنت:-

العمليه في منتهى السهوله و سيتم عرضها من خلال عدة مواقف متتاليه و ربنا يقدركم على بنت حواء .. والله المستعان

1. اذا كنت مشفتهاش من زمان و قابلتها صدفه و بتسألك انت عامل ايه ازي أحوالك ؟؟
- ترد عليها بمنتهى السماجه ... انتي مش شايفاني فرحان و سعيد اني قابلتك .. أقوم أرقص لك يعني
و لما ترد و تقول خلاص انا اسفه .. ترد و تقول شيء طبيعي

2. لو كنت ماشي في الشارع و عدت قدامك واحده حلوه طبعا من الذوق و الأدب انك تعاكسها بمنهى الغتاته أو على الأقل ترش عليها ميه

3. لو كنت في عربيتك و عدت جنبك عربيه و فيها بنت حلوه افضل باصص لها و متنح و لما تسألك انت بتبص لي كده ليه .. شد على الرابع و نفض لها

4. لو بتتصل بواحد صاحبك و النمره غلط و ردت عليك واحده و قالت لك النمره غلط طبعا من الطبيعي انك ترد عليها و تقول معلشي اصل صوتك شبه صوت حسني بالظبط

5. لو ماشي مع بنت جميله جدا و بتسألك على رأيك في شكلها قول لها ( هايله يا حياتي بس لو في منك على حريمي )..

6. لو عاوز تغتت أكتر و أكتر على أي بنت في الشارع وقف أي واحده و اسألها الساعه كام .. هتقولك مثلا الساعه 4.30 بص في ساعتك و قولها تمام الساعه بتاعتك مظبوطه

7. لو راكب عربيه نقل ( مقطوره ) و عدت جمبك بنت فمن الجنتله انك تقرب منها و تزمر على اّخرك

8. لو نفسك تمشي مع بنت زميلتك في الكليه و كانت جايه تطلب منك حاجه للمره الاولى في حياتها و ( الطريقه مجربه و جابت مفعول ) ... هتنادي عليك ... محمد ممكن لو سمحت .. بصلها و اضحك في وشها و بعدين دير وشك و نفضلها خالص ولا كأنك شفتها قبل كده .. طبعا وشها هيبقى احمرررررر .. و بعد كده هتروح تشتكيك لزميلاتها و تقول عليك انك واد تنك و معندكش دم ولا زوق .. و فجأه روح كلمها عادي كنتي عايزه ايه .. ولا كأن حاجه حصلت .. هتحتار فيك و تعجب بيك . ويمكن تحبك كمان

9. لو انت في محل و دخلت بعديك بنت .. طبعا من الزوق انك تقول للبياع ( خلص الانسه الاول ) .. و البياع لسه بيجيب لها الحاجات .. قوله : ما تخلصني بقالي ساعه قدامك و بعدين أنا جي قبل الانسه
) طبعا اعمل حسابك ان البقال هيضربك بأي حاجه في ايده (

10. لو انت مع بنت و هتركبوا تاكسي و خايف السواق يقعد يبص لها في المرايه .. طبعا اتصرف بسرعه و قعدها هي جمب السواق و اقعد انت ورا

11. لو انت مصاحب بنت جادعه اوي و بتقف معاك في كل المواقف المنيله اللي بتحصل لك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضربت من شوية رجاله كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها أحمد عرابي ... امسك ايديها برومانسيه و بص في عينيها و لو لابسه نضاره متبصش و قولها : أنا مش عارف أرد جمايلك دي كلها ازاي .. لما رسبت السنه اللي فاتت وقفتي جمبي و لما اتثبت و اتسرقت هدومي و فولسي وقفتي جمبي .. و لما أبويا مات وقفتي جمبي .. .. مش عارف ليه يا حياتي حاسس انك فقر و نحس عليا !!!

12. لو خطيبتك كانت في رحله و ورتك صوره كانت متصوراها جمب قفص القرود و بتسألك عن رأيك في الصوره دي .. قولها : هو انتي مين فيهم !!!

13. لو كنت ماشي مع بنت سامره و كانت لابسه فستان أحمر و بتقولك دلعني .. قولها : يا فحم مولع !!!

14. لو كنت ماشي مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته ( رومانسيه طبعا و ولد جنتل أوي يعني ) و بتقولك ما تبقى تعمل زيه .. رد عليها و قول .. و أعمل زيه ازاي و أنا معرفش البنت اللي بيمشي معاها !!

15. لو بتسألك في غيره . ( انا سمعت انك ماشي مع بنت تانيه غيري اسمها دعاء و شاقره )
قول لها لا والله انا ماشي مع بنت خمريه و اسمها ساره !!

16.لو قالت لك أي بنت مش بزمتك أنا ماليه عليك حياتك
رد عليها و قول : أيوه بس لو مكنتش أعرفك كانت محفظتي هتفضل مليانه

بلاش تحديف طوب :D
Mohamed & Ahmed
^( Administrator )^
كبير الرجاله
Mohamed & Ahmed

مُساهمةموضوع: رد: طرق الغلاسه على البنت:-( ادخل يا ادم اعرف)    طرق الغلاسه على البنت:-( ادخل يا ادم اعرف)  I_icon_minitimeالجمعة فبراير 25, 2011 6:26 pm

asly yad
https://thanawya.rigala.net
mezo maz
عضو نشيط
mezo maz

مُساهمةموضوع: رد: طرق الغلاسه على البنت:-( ادخل يا ادم اعرف)    طرق الغلاسه على البنت:-( ادخل يا ادم اعرف)  I_icon_minitimeالأربعاء مارس 02, 2011 8:59 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

جامد والله

ahmed ismael
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: طرق الغلاسه على البنت:-( ادخل يا ادم اعرف)    طرق الغلاسه على البنت:-( ادخل يا ادم اعرف)  I_icon_minitimeالأحد مارس 06, 2011 12:04 pm

ههههههههههههههه

تسلم الايادى

طرق الغلاسه على البنت:-( ادخل يا ادم اعرف)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مسابقة اعرف الشخصية التاريخية اللي في الصورة
» ادخل ومش حتندم هههههههههههه
» مش هتقدر تعد من 1 الى 10 عارف ليه ادخل وانت تعرف
» مش هتقدر تعد من 1 الى 10 عارف ليه ادخل وانت تعرف
»  حاجات كده رباني ملناش دخل فيها ادخل وقول سبحان الله